ساخت موتور استرلینگ گاما

موتور استرلینگ گاما:

 


نظرات شما عزیزان:

محمد رضا
ساعت14:55---12 بهمن 1393
سلام خسته نباشید
من این موتور استرلینگ رو میخوام بخرم
پروژه درسمون هست دو روز دیگه هم وقت ندارم
خواهشا زود جواب بدید
ممنونم
پاسخ:درود ! این موتور واسه فروش نیست صرفا یه اموزش واسه کسانی هست که میخوان موتور رو بسازن ! سپاس !


امير
ساعت21:27---27 مهر 1393

سلام
حالتون خوبه
من ميخواستم اين مدل استرلينگو بسازم
ميتونيد كمكم كنيد و بهم بگيد


پاسخ:درود!خوبم سپاس. هر سوالی داشتید بپرسید خوشحال میشم بتونم کمکتون کنم. سپاس


shayan
ساعت17:54---18 مرداد 1393

سلام

اقا میلاد:

ممنون میشم *********** پیامک زده تا من با شما تماس گرفته و در مورد ساخت موتوری که طراحی کردم از تجربیات شما کمک بگیرم و انشالله در ایند بتوانیم با هم کار کنیم.

استرلینگ
پاسخ:درود! خوشحال میشم بتونم کمکتون کنم لطفا بیاین یاهو اونجا میتونیم صحبت کنیم! سپاس limoonat3@yahoo.com



حسین
ساعت18:01---2 مرداد 1393

سلام دوباره آقا میلاد
صبر کردم تا امتحناتون تموم بشه مزاحمتون نشم
من خیلی دنبال ساخت این موتور هستم اما متاسفانه هنوز موفق نشدم لطفا کمکم کنید که خیلی خیلی لطف میکنین
پاسخ:درود!امتحان خیلی وقته تموم شده اما دیگه شما خبر ندادی !اگه میخوای استرلینگ گاما رو بسازی وسایلی که لازم هست رو نوشتم اونا رو تهیه کن تا شروع کنیم! یه سر حتما وقت کردی بیا یاهو بهت بگم چی کار کنی!



حسین
ساعت8:50---1 تير 1393
سلام دوباره آقا میلاد
پس مامنتظریم که نقشه رو بزارین هر روز سر میزنم دستتون درد نکنه واقعا کار ارزشمندی انجام میدید
ممنون
پاسخ:درود برشما! چند هفته است که درگیر امتحانات هستم و وقت نشد که نقشه رو کامل کنم و بذارم داخل وبلاگ ! اگه عجله دارید میتونی بیای یاهو اونجا طرز ساختش رو میگم! سپاس


حسین
ساعت19:25---9 خرداد 1393
سلام آقا میلاد من میخام یک موتور استرلینگ بسازم اگه کمک کنید ممنون میشم
پاسخ:درود! برای استرینگ گاما اول باید نحوه ی کارکردش رو کاملا بفهمی بعد اگه مثل موتوری که من ساختم میخوای بسازی وسایل لازم و اندازه ها رو میذارم توی وبلاگ و میتونی با هزینه کم بسازیش ! سپاس


فرهاد
ساعت22:56---10 بهمن 1392
دوباره سلام. اگه میشه زودتر به من اطلاع بدید. اگر اشکالی نداره یه اس ام اس به من بدید تا تماس بگیرم.

خریدارم
پاسخ:درود ! این موتور واسه فروش نیست فقط میتونم راهنماییت کنم که خودت بسازیش!


شهراد
ساعت13:37---29 شهريور 1392
لطفا در مورد نقشه موتور استر لینگ برایم توضیح بدهید

با سپاس
سلام خوبی خوبم دارم نقشه ها رو تهیه میکنم هر وقت تموم شد میزارم توی سایت سپاس


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 23 شهريور 1392برچسب:موتور-نقشه-فروش-استرلینگ,
ارسال توسط میلاد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 39
بازدید هفته : 49
بازدید ماه : 44
بازدید کل : 71966
تعداد مطالب : 34
تعداد نظرات : 39
تعداد آنلاین : 1


<-BlogAndPageTitle->

ثبت نام نویسنده






نام (حروف انگلیسی) :

ایمیل:

 آدرس سایت :

نام کاربری (حروف انگلیسی) :

رمز عبور(حروف کوچک انگلیسی یا اعداد):

نحوه ي آشنايي شما با ما :

عنوان پیغام:

پیغام (اگر پیغامی برای مدیریت دارید، همینجا برای ما پیغام خود را عنوان کنید) :